Alla bloggtips!!

Här kommer resultatet av bloggtipsen. Jag har inte skrivit så mycket om varje blogg utan låter er kika in på varje blogg själva! Det blev en hel del mamma-bloggar kan jag lova!! :)

Här är bloggarna som jag själv följer:


* Denise: 23-årig tvåbarnsmamma som är bosatt i Sthlm.
* Fröken Mela: Fröken M som skriver om sitt liv tillsammans med C och sonen Viggo.
* AnnaMalins rum: Skrivs av Malin som är mamma till Liv. Just nu är hon mammaledig men i februari 2012 ska hon börja jobba igen.
* Elin Gabriella: Skrivs av Elin som precis har blivit mamma till en liten Gustav!
* Fashion Stars: Skrivs av Maria som för några månader sedan blev mamma för första gången!
* Innaj: Skrivs av Janni som är mamma till Lilly.
* Linda Blom: Värmlands mest lästa blogg som skrivs av Linda.
* Mina tänkta tankar: Skrivs av Melanie som är mamma till Moa och väntar på en liten Milo.
* Mizz V: Skrivs av Miss V som jobbar som intensivvårdssjuksköterska. Reser mycket tillsammans med sin make P.
* Maria Tellebo: Skrivs av Maria som är mamma till grabbarna Oliver och Wiggo.
* Passion For Poison: Bloggen skrivs av Johanna. Bloggen är fylld av inredningstips! Johanna väntar sitt första barn.
* Pyrets värld: Skrivs av Pyret som är gravid med sitt tredje barn. Har precis flyttat till hus.
* Vivi: Skrivs av Vivi som är gravid med sitt första barn. 

Här kommer era bloggtips!

* Hannas krypin: Skriver om sinvardag som trebarnsmamma, företagande och en hel del mode.
* Augustifamiljen: Drivs av en blivande tvåbarnsmamma som lever i Norrland.
* Elinochalva: Skrivs av Elin som är mamma till Alva.
* the Dollhouse: Skrivs av en 26-årig "stayatworkmom" som är gravid med sin nr 2.
* Englas showroom: Engla som bjuder på godbitar ur sitt liv som trebarnsmamma.
* Madeleine: Madeleine bor i Oslo tillsammans med sin sambo Mikael och deras dotter Love, Följ dem på livets härliga resa!
* Sara Tilling
* Carolina: Carolina skriver om självkänsla och föräldraskap.
* Petra Krantz Lindgren: Petra skriver om föräldrar och barn
AnnaMalin
2011-12-26 @ 18:12:29
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Vad kul med bloggtips, bra initiativ!



God fortsättning till dig!! :-)

AnnaMalin
2011-12-26 @ 20:55:32
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Svarade ju förresten inte på din fråga om toppen jag hade på mig :-) Den är köpt på H&M, tyvärr för några år sedan. Men jag har sett liknande på KappAhl i år :-) Kram!

Melanie
2011-12-27 @ 08:51:24
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

alltid kul med lite nytt att läsa och få lite tips:-)

Ser att vi läser en hel del samma bloggar redan:)



Jag hoppas du har sovit gott och att bebisen i din mage är reda att komma ut snart. Kram!

Johanna
2011-12-27 @ 10:37:10
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Vad kul att få lite nya bloggar att kika in hos. Har redan sparat ner ett par bland mina favoriter. ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0