Det har varit en tröttsam dag för min del ...

Det har varit en tröttsam dag för min del idag. Sov bort hela förmiddagen, kom mig inte upp förrän vid 12.30.... Sedan var det lunch och lite småpyssel i hemmet. Kvällen tillbringades i soffan med en kopp te och i sällskap av min underbare, dock sjuke, sambo. Inatt sover Viktor med mig så Peter får en chans att bli frisk han också. Imorgon är planen att jag ska till BM, Viktor ska träffa tomten på dagis och sedan ska vi till Forshaga. Om de vågar träffa oss när vi är förkylda. Det är ju trots allt julvecka och det finns roligare saker än förkylning på jul. Ska ringa B när jag lämnat Viktor imorgon så får vi se. Klandrar henne inte om hon vill att vi håller oss undan!! Nu blir det kudden! Sov gott hörrni!!

veronica
2011-12-20 @ 00:23:34
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Vilken mysig blogg du har :)

Melanie
2011-12-20 @ 07:07:13
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Sv: ja det är lite segt, men det funkar bra ändå. Den ligger precis utanför. Vi har en liten trappa ner (ingen hiss), så det är inte så farligt. men det blir ju så extra tungt nu iom grav och att moa inte riktigt kan gå nedför trappan själv än. Men det gick bra ändå, dock var jag helt färdig efteråt haha :-)



Hoppas du är piggare idag och att du har fått sova gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0