Grejat och grejat

Det har varit en förmiddag full av grejande här hemma.
Vi har satt upp gardinstång och gardin i Viktors rum. Vi har bytt örngott på några kuddar i mysen så att de är röda istället för gröna. Vi har också satt upp ugglor på ena väggen och stjärnor i taket ovanför sängen. Jag ska ta bilder på Viktors rum lite senare idag.

Just nu sitter jag nere i köket och är lite arg. Och trött!
Viktor sover alltid efter lunch och idag är ju inget undagtag, han har behov av det fortfarande. Och idag så ville även jag vila. Men han kände väl av att jag var trött och sliten och hade ont så han gjorde inget annat än krångla i 25 minuter. Då fick jag nog och bytte med Peter. Hoppas på att han har mer tur än mig...
Men det är så tråkigt. Hoppas att Viktor somnar och så ska jag gå up och lägga mig också. Är i behov av sömn känner jag...
Johanna
2011-12-05 @ 08:54:42
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Ser verkligen fram emot bilder! Jag ska få upp bilder på barnrummet ASAP (ska måla sista lagret idag) men vi fick ej hem golv igår då IKEA i Gbg inte sålde laminatgolv ALLS. Sjukt! Så vi får åka till Oslo i veckan istället. Hoppas i varje fall att allt står klart nästa vecka då vi ska ha bjudning hos oss. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0