Hemma en dag till

Hela familjen är hemma en dag till pga. 48-timmarsregeln. Men Viktor var pigg i stort sett hela dagen igår, var lite grinig på kvällen bara. Men annars så hade han bra med matlust så det var bara den där omgången som kom på morgonen. SKÖNT!! Förra vintern hade han magsjuka 5 gånger så jag hoppas att vi slipper det den här vintern... Inte roligt med ett barn som spyr och spyr och spyr. De har ju ingen kontroll på det utan det kommer där det kommer. Det blev mycket tvätt förra vintern. Och sedan så verkar det som att det alltid kommer på natten när man ligger i sängen.
Hade Viktor kräkts en gång så brydde vi oss aldrig om att lägga i nya lakan utan vi bredde ut mängder med handdukar och så var det bara att plocka bort lager efter lager och lägga i badkaret till kommande morgon när tvättmaskinen fick gå varm......

Idag ska jag till BM igen. Hoppas att det är sista gången och att bebis kommer ut innan jag har nästa tid.. Längtar verkligen efter att få träffa krypet som ligger och myser i min mage :)
Maria - mamma till Liam ☆
2011-12-09 @ 09:44:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/

ja fy det kan verkligen göra riktigt ont!



fy för magsjuka så många ggr! hoppas ni slippe det i år :)

Spanienfrugan
2011-12-09 @ 10:04:38
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Vilken fin blogg!

Spännande att bli tvåbarnsmor, själv väntar man på första! När du du beräknad?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0