Hemmapyssel

Idag har jag pysslat hemma. Det kommer att bli en sån fin jul hemma hos oss iår. Jag stormtrivs. Har inte haft den här känslan i kroppen tidigare jular och jag älskar känslan av att vilja pyssla och greja iordning inför jul!!


Såhär ser skänken i vår hall ut nu när den blivit "julpimpad". Längst till vänster står mitt julpyssel med ljussling och julgranskulor. Ni får en bättre bild av den imorgon.

Har lite mer grejer som ska upp på skänken, någon liten tomte och lite sånt. Sedan så ska det upp en girlang runt spegeln och sedan får det vara klart i hallen.

Nu blir det mys med min Peter!!
Maria T - tvåbarnsmamma
2011-12-02 @ 22:13:55
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Julen är verkligen super mysig.. Själv har jag inte kommit så långt i pysslet.. Ljus och gardiner är fixat men de andra har inte hunnits med.. :-)



Kram

Fröken M - Vinn en Tassimo T20
2011-12-03 @ 20:57:55
URL: http://frokenmela.se

Det ser super mysigt ut ! Här har tre tomtar flyttat in i dag trots att jag sagt att de får vänta till lucia...

( V fick dem av sin mormor och morfar så nu hänger de i ett rep ner från hans rum... )

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0