Ledsen kille..

Det blidde inget besök hos BM idag. Dagen blev inte alls som jag hade tänkt. Sov/vilade bort mycket utav dagen. Mamma hörde av sig och ville komma en snabb sväng och hämta lite grejer. Hon dök upp runt 14.30. Nästan precis när hon klivit in genom dörren så ringer dagis. Viktor hade sovit jättelite och var hur ledsen som helst, spelade ingen roll vad de gjorde.
Jag slängde mig i bilen och åkte för att hämta honom och mycket riktigt. Det var en otroligt ledsen kille jag fick med mig hem. Mamma, jag och Viktor fikade lite och mamma läste lite med honom innan hon åkte. Sedan var han otroligt lättstött och ledsen ända tills pappa kom hem!

Då var det som att det vände. Efter det så busade han och lekte och grejade. Han åt två pannkakor till middag och nu sover han gott i sin säng. Jag undrar vad det kan ha varit som gjorde att han reagerade som han gjorde när han var på dagis?!
Ja, ja, nu är han okej iaf och det är det som är huvudsaken. Vi får se hur natten blir om han ska gå imorgon eller inte. Om han är så glad som han var nu på kvällen så ser jag inga hinder. Men vi får se.

Nu, soffan!!
Maria T - tvåbarnsmamma
2011-12-15 @ 21:24:40
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Ibland önskar man att de kan tala om för en vad som är fel.. Hoppas han är pigg och glad imorgon!!

ENDENISE - tävlingar igång ♥
2011-12-15 @ 21:34:16
URL: http://endenise.se

sv: Tack vännen!

Becky
2011-12-15 @ 22:51:41

Men.. Vad tokigt! :( usch vad jobbigt att inte veta.. Hoppas hoppas han är pigg och glad imorrn!

Johanna - Norge, baby & my daily life
2011-12-16 @ 08:23:42
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Ajdå, inte kul när de små är ledsna :-/ men vi vuxna har ju också våra dagar så kan ju vara något sådant som spökar. Jag kan känna mig less och trött/ledsen vissa dagar men för mig beror det oftast på orolig sömn eller annat som hänger med från natten.



Bilder på rummet kommer senare idag :-)

Maria - mamma till Liam ☆
2011-12-16 @ 08:35:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/

åh stackarn som var så ledsen! tur att han blev gladare på kvällen i alla fall. och får hoppas att han är på bättre humör idag :)

PJ
2011-12-16 @ 10:21:44

Det värmer ett fadershjärta när man hör att han blir glad när man kommer hem.



Kärlek till min familj!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0