Lördag

Det har varit en intensiv lördag.
Som vanligt så var vi på badhuset på förmiddagen. Viktor älskar att vara där. Han och Peter badar en stund, vi tar lite fika och sedan badar de en stund till.

Sedan var vi hem till mamma och lillasyster på lunch. Viktor sov ute i vagnen, åt lite mellis och sedan åkte vi till Bergvik. Det var fler än vi där kan jag lova men vi fick en bra parkeringsplats och det gick faktiskt väldigt smärtfritt.
Uppdraget på Bergvik idag var vinterskor till Viktor. Vi var in på Bergqvist skor som ligget precis vid Café Rondellen. Vi fick bra hjälp förra året och fick det den här gången också.
Viktor var en pärla inne i butiken. Hon som hjälpte oss fick mäta foten, han provade ett gäng olika skor. Vi bestämde oss för ett par som han fick prova båda och sedan så betalade vi och gick. Det hela var klart på ca 10 minuter. Inte ett gnäll på hela tiden. Mammas duktiga älskling!


Det blev ett par från Viking, modell Play GTX. Pris: 749:- Vi känner oss nöjda

Blev också en sväng på Maxi. Blev Byggare Bob-filmer till Viktor och en julgran till hela familjen.

Nu sitter jag och min älskling i soffan och kikar på Twin Peaks (eller ja, Viktor var ledsen så Peter är upp dit en sväng så jag passar på att blogga). Det är ca 30 minuter kvar på avsnittet vi ser nu och sedan så blir det sängen för min del. Är huuur trött som helst!!!
AnnaMalin
2011-12-10 @ 22:27:15
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Sv: Vilken fin present! Det är verkligen en bra mamma-tidning tycker jag :-) Bra mix i den!

Johanna
2011-12-11 @ 08:40:54
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Angående färg så är det just intressant hur man ändras. Tur att det finns Tradera då jag har sålt bort mycket som jag inte tycker är så fint/passande längre haha ;-). Men det är intressant o se i arkivet för man ser ju hur mycket stilen ändras på kort tid. ;-)

Melanie
2011-12-11 @ 09:15:53
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Snygga skor, vad skönt att det gick så smärtfritt! :)

Nej vad synd, en grön är jag inte ute efter. Vill helst ha i silvercheck, svart, brun eller liknande.

Vad typiskt, men tack ändå!

Fröken M - Vinn en Tassimo T20
2011-12-11 @ 10:29:50
URL: http://frokenmela.se

Super fina skor och det känns som om det är väl värt att köpa ett par "ordentliga" vinterskor på en gång istället för billiga sämre varianter som läcker osv. de små spenderar ju trots allt betydligt mer tid utomhus än vad vi gör (i alla fall jag ) eftersom de ofta är på dagis !

kram

Cissi
2011-12-11 @ 12:35:26
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Låter som en skön dag, gillar twin peeks.. Inledningsmusiken är ju toppen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0