Lugn kväll

Det blir en lugn kväll hemma hos oss ikväll. Har varit hemmifrån nästan hela dagen och det känns att jag inte har kunnat vila något...

Jag och Gorgeous ska griljera skinkan men sedan blir det nog bara att sitta i soffan och ta det lugnt. Allt är pysslat med inför imorgon, ska köra ett varv med dammsugaren bara sen så får det räcka. Nej... Det ska skrivas på lite julklappar också men det kan man ju sitta i soffan och göra! :)

Träffade som sagt min underbara vän Fia idag! Det var såå längesen vi sågs och när hon är hemma så blir det väldgt mycket och det är svårt att få till ett tillfälle att ses men idag så passade det. Dock var inte Viktor med men vi hoppas på att bebis har tittat ut till nästa gång så att vi kan ses allihopa!!

Idag har jag också haft den värsta halsbrännan någonsin!!! Helt otroligt och obehagligt.. Vet inte om det beror på något jag ätit men jag tycker inte att jag ätit nåt som jag inte brukar. Mycket konstigt.
Men i alla fall, imorgon så får bebis gärna hålla sig kvar i magen... Men det är väl inte mycket jag kan sätta emot om h*n bestämmer sig för att komma ut. Bara att gilla läget..
ENDENISE.SE
2011-12-23 @ 20:11:59
URL: http://endenise.se

sv: jaa jag hatar stress. Önskar att karln hade vart hemma heeeela dagen då Lo bestämde sig för att ha en skrik eftermiddag.. bläsh!

Melanie
2011-12-24 @ 05:19:56
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

morrn morrn!

vi bor på trysilvägen, lägenheterna vid Ica, Vart bor ni? Ja idag kan väl bebis stanna kvar ändå, imorgon känns som en bra dag för nedkomst :-)



Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0