Mellandagsrea!

Jag har tillbringat större delen av förmiddagen inne i stan, på Bergvik rättare sagt.
Jag har gjort en del fynd, både till mig och till min ängel. Bebis i magen fick ingenting eftersom de könsneutrala kläderna är på ordinarie pris och jag vet ju inte vad det är som lurar i min mage så det får vänta lite...

Mamman i huset har fått sig en ny morgonrock och en ny handväska. Rocken kommer från Kappahl!

Viktor har fått strumpor, en ny halskrage, mjukisbyxor och ett par tröjor.
Köpte ett par överdragsbyxor på Po.p också men jag tror att jag skulle ha köpt en storlek större. Kikade efter större för jag kände det lite på mig men hittade inga så det blir nog att jag får lämna tillbaka dom och så får vi köpa på ordinarie pris till våren istället. Så kan det gå när inte haspen är på! Det är tur att man får lämna tillbaka på Polarn även om det är på rean! Stort plus i kanten!!!
Malene
2011-12-26 @ 17:21:39
URL: http://fitnesslifestyle.blogg.se/

Att du orkar??!! =) Du är modig. Jag samlar fortfarande kraft för att åka in på rean...vi får väl se om det blir av el ej, jag avskyr att trängas! Men jag har shoppat på Ellos-rean =)

Ses i morgon (eller inte ;-) Kram kram

Maria T
2011-12-26 @ 18:01:33
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Ja köpte också skalbyxor till oliver på rean... Ja beställde på internet, testa och kika in där ifall större storlek finns :) köpte 92 till oliver :) Svar : ja fick persentkort på sportbutik, ny dammsugare och fina glöggmuggar :)

Johanna
2011-12-27 @ 10:39:34
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Vad kul att du hittade något! Jag köpte två tunikor (en som jag har på idag och en till nyår) och så leggings. Bra modeller som jag säkert kan återanvända efter graviditeten också. KappAhl hade bra rea för just mig men fanns inget åt de små. Ska kika vidare på Cubus idag +H&M och se om de har något. Om du är intresserad av könsneutralt så tycker jag att KappAhl har haft absolut bäst sortiment (då jag handlade deär när vi inte visste). :-)

Ämma
2011-12-27 @ 12:23:52
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/

Grymt av dig att orka gå på rean. Jag höll på att avlida efter en halvtimme. Men kul att ni hittade lite grejer. Här var det bara ungarna som handlade upp sina presentlort från julafton. Ida köpte kläder och Jonathan köpte Lego.



Själv sparar jag mina presentkort till en annan dag. Hade noll shoppinglust när jag väl kom till stan...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0