På date..

Igår när vi skulle sova, jag och min underbare sambo så slog en tanke mig.
Jag vände mig om i mörkret och frågade min sambo om han hade lust att gå på date med mig till veckan. Om det nu inte kommit någon bebis det vill säga :)
Han blev förvånad men svarade ja. Så, planerna är att vi på onsdag ska ses i stan, gå på bio och sedan ta något att äta innan vi åker hem. Ska höra med min mamma om Viktor kan få sova hos henne onsdag till torsdag då hon är hemma till veckan. Tror inte att det ska vara några problem inte :)

Maria - mamma till Liam ☆
2011-12-16 @ 10:39:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/

nämen åh vilket mysigt initiativ :)

vi passade också på att göra lite saker bara jag och sambon i slutet av graviditeten. man vet ju att det inte riktigt finns tid för det sen :)

Johanna
2011-12-16 @ 20:22:11
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Jag hoppas kunna komma iväg lite sen nrä vi har barn med. Vi är lite bortskämda med att äta ute och umgås på tumis så vi måste försöka klämma in lite "dejting" även när vi fått liten. Dock har vi ingen mormor/farmor eller så som kan hoppa in men kanske kan någon gymnasietjej jobba lite extra hos oss vid behov. Speciellt när jag börjar jobba igen så kommer det vara skönt att kanske gå ut en fredag och äta lite mat och så vidare utan barn ibland och då. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0