Barnrum

Posted by Emma Fri, February 18, 2011 20:29:41
Min ängel har fortfarande sin säng inne hos mig och Gorgoeus... Det är dags för honom att flytta in i eget rum men vi har bestämt att vi ska göra iordning först innan han får flytta över.
Jag har, som vanligt, tänkt en massa hur vi skulle kunna göra. Tanken som jag har fastnat för mest är såhär.... En mjuk, fin grön färg på väggar. Ett ljusblått tak med moln på. Ska försöka hitta wallies som jag tycker passar och sätta upp så att det blir en himmel. En lampa som påminner om en sol. Sedan så ska jag försöka hitta andra wallies som vi tycker passar. Har hittat lite fina träd, djur och lite sånt. Det finns också med Star Wars. Vet inte om jag vågar visa Gorgeous för då är det ju helt klart vad vi ska ha... Hihi...
 
Sådana här moln fast uppe i taket istället. Molnen kommer från www.barnlycka.se.
 
Trädet och Yoda kommer från www.babyfrog.se.
 
Solen kommer från www.ikea.se.
 
Det finns så himla mycket fina saker, hur ska man kunna välja...?? Har ni några tips och idéer??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0