Melodifestival

Skapad av Emma lör, februari 05, 2011 20:27:05
Sitter just nu och väntar på besök som har mat med sig... Jag är så hungrig och sugen på köpmat. Det blir skinksallad idag! Mumma!!!

Idag har varit en städdag. Sov hemma hos mamma inatt och åkte hem imorse. Gorgeous har jobbat inatt så han fick lägga sig och sova när vi kom hem.
Appråpå att jag har varit hos mamma. Min ängel älskar sin mormor. Han tycker att hon är helfestlig och när hon kommer in i rummet där han är så ska han fram till henne. Det är så mysigt att se.

Imorgon så ska jag och min ängel åka buss till stan. Ska till Vivi (oj, måste messa och säga att vi kommer) och sedan eventuellt titta på lillasyster som ska spela innebandy. Får se när hon ska spela och när vi är klara hos Vivi.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0