Ont i örat

Min ängel hade feber fram och tillbaka under hela helgen... Måndagen så var Gorgoeus hemma som vanligt och då hade min ängel feber. Vi beslutade att jag skulle vara hemma på tisdag. Viktor vaknade med feber på tisdagen också och vi fick en tid hos läkaren.
Det visade sig att han hade öroninflammation... Men han hade inte klagat på öronen så skulle tro att vi upptäckte det innan det blev så ont.
Vi fick iallafall penicillin och det ska han ta nu fram tills på söndag. så det har blivit en vecka hemma för min ängel... Men nu är han feberfri och det verkar som att hans aptit har kommit tillbaka. Om han bara kunde börja sova bra på nätterna igen så är det som det var förut...
Det har varit otroligt hackig sömn de senaste nätterna. Vet inte vad det beror på, han är väl orolig i kroppen av medicinen kanske... Har vaknat ca två gånger i timmen de senaste två nätterna så nu vet jag hur det är att vara småbarnsförälder...
Inatt blir det en natt i gästrummet eftersom jag ska jobba imorgon och Gorgeous ska vara hemma...

Ska försöka skriva lite mer imorgon...
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0