Inskolning

Nu har allvaret börjat för min ängel. Igår var det första dagen på inskolningen och det gick faktiskt jättebra. Han höll i ganska hårt i början men allteftersom tiden gick så släppte han mer och mer och gjorde små utflykter. Han kom med jämna mellanrum och kollade så att jag var kvar men det kändes så himla bra att han gick iväg på eget bevåg. Det är skönt att inte tvinga iväg honom.

Nu är det inskolning på måndag och tisdag också och sedan är det skarpt läge på onsdag. Det blir jag som får ta hand om den första lämningen... Lite nervös men Gorgeous ska jobba hemmifrån så han är på ca 7 minuters gångavstånd så det är en trygghet.

Nej, nu ska jag nog jobba lite med designen på bloggen. Vill ju inte ha en tråkblogg hur länge som helst heller...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0