Sjukling

Min lilla ängel är sjuk!! Han var helt ok igår när han gick och la sig. När jag gick och la mig så vaknade han och hade så svårt att somna om och det lät som att han hade ont i halsen eller kommer att få en besvärlig hosta... Det slutade med att han fick komma över i våran säng. Natten har varit orolig och han har blivit mer och mer snuvig. När jag gick upp för en stund sedan fick vi suga ur näsan så att han skulle kunna somna om och ta igen lite sömn för nattens förlorade... Min lilla goding!!

Jag ska byta om till vanliga kläder nu, kan vara dumt att åka till jobbet i pyjamas. Är en lång dag idag igen, 7.30 - 16.30. Men men, så är det! Ska dammtorka och städa toaletter när jag kommer hem idag. Imorgon ska jag städa golven, sedan storhandling och på eftermiddagen får vi besök från Forshaga. Om nu inte min lilla ängel blir sämre... Får kanske ringa och förvarna idag....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0