Olika nätter

Natt till igår var min ängel väldigt orolig i ett par timmar och höll både mig och Gorgeous vakna.... Han sov men grät samtidigt. Tror att han drömde något som han hade svårt att släppa.

Natt till idag har varit helt annorlunda!! Från det att han somnade igår kl 19.45 så har han sovit ända fram till imorse. Det som är lite tråkigt när han sover som en stock på natten är att han vaknar så himla tidigt... Men hellre det!! 
Idag har vi varit vakna sedan 05.35 ca, men vi gick inte upp förrän klockan 06.20. Låg och myste i sängen jättelänge. Gosigt!!

Idag ska jag och min ängel hem till min mamma och sova där tills imorgon. Det blir lite tråkigt för honom att bara vara hemma med mig hela tiden. Orkar inte så mycket fysiskt just nu...
 
Vi två idag. Jag bad min ängel att skratta och fick den här bilden <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0