Kvällen

Det har varit en mycket bra dag!
Åkte till mamma och lillasyster på förmiddagen. Jag, Gorgeous och vår ängel la oss och sov en timme innan maten. Blev älgstek och sedan jordgubbar med grädde! Underbart gott!!
Åkte sedan till Träfotere, tittade på dansuppvisning och min mamma dansade med min ängel runt midsommarstången.

Nu är vi hemma och har ätit lite kvällsmat. Min ängel är väldigt trött så skulle tro att han trillar i säng om ca 30 minuter. Jag ska då passa på att ta en snabbdusch och sedan fixa iordning inför filmen ikväll. Vi ska se Love and other drogs. Ska försöka hinna skriva en Senast sedda... imorgon och lägga ut bilder från dagen idag. Har även två filmer liggande som jag sett men inte skrivit om, och en bok...... Ligger lite efter... Får se om jag hinner ikapp eller om jag helt enkelt struntar i det!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0