Själv hemma

Jag är ensam hemma.
Alltid annars när jag är ensam hemma så brukar jag passa på att göra en massa saker. Städa, tvätta stryka osv..... Men idag så ville jag ha tid till mig! Och det säger min älskade sambo till mig varje gång som han åker, se nu till att få tid till bara dig!!
Så när mina underbara killar åkt iväg funderade jag på vad jag skulle göra, minsta möjliga, för att sedan kunna slappna av och få tid till bara mig.
Jag kom fram till följande:
* Röja bort i köket (check)
* Stryka lite tvätt (check)
* Röja ute på altanen (check)

Så hör och häpna, jag har orkat koppla bort att jag borde dammsuga, dammtorka och städa huset. den hinns imorgon!
Nu ska jag sätta mig och läsa. Jag minns inte när jag gjorde det sist. Men böcker har jag så det var bara att suga en bok i hyllan och sedan ut i soffan på altanen. Underbart!!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0