Myskväll med mello

Skapad av Emma sön, mars 13, 2011 16:40:48
Igår så hade jag nära vänner här. Det var tänkt att vi skulle se en Disney-film men det var ju Melodifestivalen så då tittade vi ju självklart på det!!
 
Det var så himla kul att träffa tjejerna. Det går, tyvärr, ganska länge mellan varven och det är inte alltid alla kan ses heller. Igår var det jag, Vivi, Becky och Mli. Och lilla Milo var med såklart!!
Jag missade lite av festivalen eftersom min ängel inte kunde slappna av riktigt. Läggningen tog lång tid och sedan så vaknade han till vid 21.35 (tror jag) och då fick han följa med upp, det gick inte att få honom att somna om. Han var lite butter men till slut så somnade han om på i min famn...

Det var ju Eric Saade som vann. Dessvärre så har jag inte sett hans framträdande en enda gång. Bara bitar av det. Kanske får leta fram det någonstans och kika på det......

Tack för igår tjejer! Jag hade det hur trevligt som helst. Och nu år vi försöka se till att det inte går så länge till nästa gång!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0