v. 7+4

Jag har inte varit så aktiv den senaste tiden. Anledningen till det att det som tagit upp mycket energi har varit något som vi inte har pratat om så mycket. Men nu är det ute och det går heller inte att dölja längre (eller vad säger ni som sett mig??). När personalen på ICA frågar om vi ska ha en till så är det lika bra att erkänna.......

Vi ska få en bebis till! Eller ja, få, det är ju en del jobb men iaf... Det är än så länge beräknat till 22 december (jag vet!!). Var på ultraljud i fredags och allt ser bra ut så långt. Idag är vi i v 8 (7+4).

Allt känns bra. Bara det att jag är STOR redan, mår illa HELA dagarna och är sjukt trött. Men jag hoppas på att illamående och trötthet ska gå över om några veckor. Jag har nu lärt mig att hantera mitt humör lite bättre så jag går inte runt som ett lättirriterat åskmoln längre och det är skönt. Både för mig och min omgivning....

Här kommer en bild på magen. Det är en kvällsmage som jag tog med datorn för någon minut sen. Alltså v. 7+4.



Nu blir det strykbrädan en stund innan jag måste äta (igen) för att hålla illamåendet i schack! Ha en bra kväll hörrni!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0