v. 8+5

Jag känner mig så stor och eländig. Jag har fått en ny förkylning, har varit hemma måndag och tisdag och kommer även vara hemma imorgon. Jag är helt slut! Illamåendet tar kol på mig!!!! Jag mår illa hela, hela tiden! Gah, längtar till v. 12!


Magen ikväll. Har inte växt så mycket det senaste så jag hoppas att det stannat av lite.

Jag har så dåligt samvete vissa dagar. Jag känner det som att jag inte räcker till. Jag sliter så mycket med magen just nu och det blir inte mycket ork över till annat.
Jag är glad över att jag har en underbar sambo som förstår och stöttar, men jag vill räcka till. Jag vill ha energi över att vara den mamma till min ängel som jag var innan magen kom. Jag hoppas och håller tummarna för att det här snart kommer att gå över!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0