Det jag saknar mest!

Det jag saknar mest just nu det är att kunna vara mamma till min son fullt ut!

Imorse var han bussugen och ville att vi skulle springa, hoppa och krypa runt. Men jag kan ju inte. Är så trött på att hela tiden behöva säga nej, mamma kan/orkar inte det. För jag vill ju inget hellre!!! Det gör så ont i mig att behöva säga nej varje gång, det sliter hårt på mitt mammahjärta...

Men får försöka se det som så att jag har mycket bus att ta igen när höfterna hänger med igen! Men det sliter på mig just nu, att inte kunna. Jag ser på Viktor hur han verkligen myser när pappa kommer hem för då vet han att nu, nu är det bus på gång. Jag vill att han ska se på mig med samma lysande ögon, att jag också innebär något mer än bara den praktiska biten.
Men som sagt, det gäller att hålla ut. Det är ca 3½ v kvar till BF. Det är ju ingenting. Sedan kan jag kanske räkna med några veckor innan jag är helt hundra i höfter och rygg men sen! Sen får det nästan bli en tripp till leklandet i stan så att jag kan ta igen lite. Någon som hänger på?! :)
Helena
2011-11-23 @ 15:42:59
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Vilket fint hår du har

EMMAS!
2011-11-23 @ 17:09:35
URL: http://eemma.se

sv: hihi, hur är det med dig då?:) kram

Maria T - tvåbarnsmamma
2011-11-23 @ 21:57:26
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Förstår precis hur du känner.. Kände exakt samma sak och det är nu en fröjd att leka med Oliver.. Men som sakt håll ut, man tar igen allt sen!! Jag har nog aldrig busat och kastat runt på Oliver som jag har gjort nu efter graviditeten.. Men de var otroligt frustrerande de första veckorna när höfterna fortfarnade sa nej..



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0