Forshaga

När jag lämnat min ängel på dagis idag så bar det iväg till Forshaga och min mycket goda vän Becky! Blev lite senare ankomst än vad jag hade tänkt men tror inte att det gjorde nåt.. ;)
När jag kom fram så var det fika och en stund senare bjöds det även på lunch. Att bli bortskämd kallar jag det!!! Vi varvade ätandet med mycket prat. Blev mycket gravid- och förlossningsprat. Det har en viss tendens till att bli så men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag är jättegravid och det inte var längesen Becky fick sin tvåa.

Det är väldigt skönt att komma hem till en vän som är "samma", +/- några månader. Becky har sina rvå lite tätare än vad jag har och sedan så ligger hon som sagt lite före tidsmässigt. Men vi tänker och reflekterar över lite samma saker så det har varit en givande stund. Nästa vecka tar vi "late-night-shopping" på Bergvik är det tänkt. Min underbara vän ska hjälpa ett blekt spöke att hitta lite smink. Eftersom jag inte kan något om någonting när det gäller smink så är jag tackasam för all hjälp jag kan få. Och så kan jag tänka mig att det kanske blir en liten fika också?!?! :)


Min underbara vän Becky och jag med våra två "förstfödda" i Danmark förra sommaren. (Hade ingen nyare bild på den här datorn)

Patricia♡
2011-11-08 @ 21:30:13
URL: http://patriciac.blogg.se/

sv: Ja, koftan såg fin ut på bild i alla fall. Håll tummarna att verkligheten stämmer överens med bilden:D

Fröken M
2011-11-08 @ 22:29:41
URL: http://frokenmela.se

jag köpte faktiskt dräkten i ullared för ynka 60:- :)

Becky
2011-11-11 @ 22:47:27

Yes fika såklart! :) men först smink! :D

Det var jätte trevligt sist! Du är välkommen när

Som helst! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0