Fyndat

Igår var jag iväg och hämtade ett skötbord som jag fyndade på Blocket. Det där Blocket är en mycket bra plats där man kan hitta mycket nyttigt, och onyttigt...
Skötbordet ska vi ha på hallen på övervåningen så Viktor ska få mer plats i badkaret. Skötbordet vi har på badkaret just nu ska hem till min mamma eftersom vi är där ganska ofta.


Skötbordet kommer egentligen från Babyproffsen, BabyCare golvskötbord

Ordinarie pris för skötbordet tror jag är ca 1500 kr. Vi betalade 200 kr för det jag hämtade igår. Ett mycket bra pris. Har tvättat lådorna och skurat liggdelen idag. Barna kommer ju inte ligga direkt på men det är gjort iaf. Vi är mycket nöjda!!
Så nu har vi börjat möblera om på hallen uppe. Hyllan som stod där finns numera på vår garderob. Skötbordet ska nog stå i det vänstra hörnet, en fåtölj bredvid och sedan skrivbordet. Känns bra!! :)
Maria - mamma till Liam ☆
2011-11-12 @ 20:39:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/

ja nappen är toppen verkligen när man har barn som vill suga hela tiden! man märker verkligen hur mycket han gillar den




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0