Gårdagen

Igår var jag in till stan på kvällen för att fira en nära vän, nämligen Becky som fyller år imorgon.
Jag plockade upp Vivi ca 18.45 och så åkte vi till Herrhagen där Beckys syster har en lägenhet. Det bjöds på fika och de som ville förfestade lite för att sedan dra ut på stan.
Det var väldigt lugnt och fridfullt, trevligt med en del prat och så. Så som det ska vara :) Blev inte så mycket kort tagna, bjuder kanske på något imorgon när jag fått över dom i datorn.

Min lilla ängel är fortfarande inte riktigt 100. Han har sovit som en tok det här dygnet. Det brukar han å andra sidan alltid göra när han sover hos mormor. Han somnade vid åtta-tiden igår och sov till halv nio (!!!) imorse. Sedan sov han nästan två timmar på eftermiddagen och trots all sovning så somnade han vid åtta-tiden ikväll. Han är så sliten! Får se om det blir något dagis imorgon, finns risk för att pappa får vara hemma med VAB. Håll tummarna för att det blir en bra natt och att han vaknar och är piggare imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0