Gårdagens smink

Igår så kom Becky in till Bergvik för att hjälpa mig hitta smink. Jag har ju redan talat om för er hur ofta jag köper och hur mycket jag kan så det var MYCKET uppskattat att få hjälp!!
Igår koncentrerade vi oss på underlag eftersom jag känner att jag ofta ser trött och lite sjuk ut och nu är jag trött på det. Jag vill se ut som jag känner mig!!
Fick hjälp att hitta concealer, puder/foundation och rouge. Nu gäller det bara att lära sig använda det. Ska testa lite under veckan och så kanske jag får gå proffskurs hos Becky sen... ;)
Efter att vi hittat smink så blev det fika på Rondellen förstås! Blev en lååång fika med mycket prat, precis så som det ska vara. Vi avslutade med en sväng på Obs innan vi drog oss till varsin bil för att åka hem.

Tack Becky för hjälpen!


Sminket kommer från L'oréal coh borsten tror jag är butikens eget märke (Affection)

Glömde dock att köpa ett läppglans till på lördag men kan nog kanske rota lite och seom jag inte har nåt som inte torkat ihop än... Blir nog fler sminkvändor med Becky. Hon kan sina saker!! Kanske tom kan lära mig att lägga någon snygg ögonskugga om jag skulle få för mig att bli riktigt glammig någon dag.. :)
Becky
2011-11-16 @ 23:23:44

Det var super trevligt!!! Och framförallt KUL;) tack snälla för fikat

:) kramar i massor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0