Hatten av!

Jag har dragit mig lite för ett visst samtal som jag har varit tvungen att göra. Jag har trott att det skulle bli en massa tjafs och att det är mitt eget fel osv osv...
Men jag kunde inte ha mer fel!!!
Jag har nu ringt mitt telefonbolag 3 för att diskutera mina senaste fakturor... Jag ahr hört mycket om deras kundtjänst och var lite nervös. Jag ahr ibland svårt att stå på mig när jag själv känner mig lite osäker och inte är helt hundra på att jag har rätt eller fel. Men hatten av till killen som just nu sitter med mitt ärende!!!
Proffsigt bemötande, lugn och sansad och otroligt trevlig. Han sitter just nu och räknar på hur mycket som har blivit fel och han jobbar på en lösning. Allt gick hur smidigt som helst!!

Jag är nöjd med min nya operatör så långt iaf!!! :)

Tack 3!!
Johanna
2011-11-23 @ 10:51:04
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Oh 3 har jag bråkat med sååå många gånger! Men var glad när jag kunde säga upp mitt abonnemang när jag flyttade från landet. ;-)

EMMAS!
2011-11-23 @ 11:19:48
URL: http://eemma.se

vilken häftig header du har :D superfin!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0