Hektisk helg

Eller ja, hektisk har den kanske inte varit men den har varit otroligt social!
Det började i lördags när vi var på kalkonmiddag i Borgvik hos svärfar. Därifrån hem till min mamma.
På söndagen så var det kalas för min ängel, min lillasyster och min kusin. Lillasyster och kusin fyller med några dagars mellanrum och för att jag (som höggravid) skulle slippa ha hem alla 25 släktingar på kalas så firade vi Viktor också.

Viktor var supernöjd hela kalaset! Eftersom han är yngst i gänget så får han otroligt mycket uppmärksamhet av mina kusiner som är mellan 7 och 16 år. Såg honom inte så mycket förutom när vi skulle äta mat och tårta, då satt han med oss. Annars så hade han inte tid!!

Han fick otroligt mycket fina saker i sina paket. Ett kök från Ikea, en massa köksredskap och mat, Totte-bok och en Duplo-Bärgarn. Han har lekt och lekt med alla saker utom köket nu på morgonen. Köket ska jag försöka mig på att skruva ihop nu så det finns uppe när han kommer hem från dagis i eftermiddag.



Kök och köksgrejer från Ikea


Bärgarn kommer från Duplo

Nu blir det skruvjobb för mig!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0