Inte som man tänkt sig..

Ibland blir inte riktigt livet som man har tänkt sig. Idag blev en sådan dag!

Hade tänkt att pyssla och plocka lite hemma för att kunna börja julpynta under helgen. Dock fick jag ca 8.30 ett mess av lillasyster att min mamma var på väg hem till mig för att hjälpa mig med lite gardiner. Det blev till att kasta om lite.
Viktor fick vara hemma till kl 10 för att hinna fika och leka lite med mormor innan det var dags för dagis. Sedan har det grejats här hemma med gardiner, upp och ner, fram och tillbaka. Nu är vi äntligen klara och jag tycker att det blev väldigt bra. Ska nu försöka pyssla lite för att sedan åka och handla lite inför kvällens festmåltid med fläskpannkaka :) Bra med mat som i princip sköter sig själv tycker jag!

Ska frösöka återkomma ikväll med lite bilder på hur det blev med de nya gardinerna. Dock hann jag ju inte riktigt med att ta förebilder eftersom det gick lite fort men det får ni tåla.. ;)
Fröken M
2011-11-24 @ 19:23:36
URL: http://frokenmela.se

Fläskpannkaka är perfekt och det åt vi även här till viggos stora glädje :)

Pyntandet har jag sparat till på lördag, men då ska jag både sätta upp stjärnor, dra fram dukar och julbaka !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0