Lista..

Har börjat på en lista för att kunna släppa en del saker och för att kunna prioritera.
När jag har allt i huvudet känns det som att det blir så mycket och övermäktigt, jag blir stressad. När jag får ner det på papper så blir det överskådligt och jag lugnar ner mig betydligt. Nu när jag har punktat upp lite så ser jag att det inte är så mycket som ska grejas med ändå, och det som ska göras är enkla och snabba grejer. Känns väldigt skönt!

Någon mer som är sån?
Maria T
2011-11-09 @ 13:15:21
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Jag gör samma sak.. mest för att verkligen se hur mycket det är jag ska göra och sen för att inte glömma hälften ;)



Men det är otroligt bra att skriva ner på papper :-)

Fröken M
2011-11-09 @ 18:24:31
URL: http://frokenmela.se

Japp - jag är likadan !

Jag måste skriva ner ALLT i min kalender annars har jag ingen aning om vad jag ska göra, vart jag ska vara, vad jag ska handla osv...

Kontrollfreak är mitt mellan namn ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0