Orolig

Jag är orolig...
Min mamma har två stycken jämthundar och när hon är i Norge så är hundarna hemma hos min mormor. Kruxet är det att i förrgår så smet hundarna ifrån mormor. Och det gör dom ibland när den yngsta hunden inte sittet fast. Bara det att den här gången så har hon en kätting efter sig... Anledningen till att dom fortfarande inte kommit hem är antagligen att den yngsta hunden, Tessa, sitter fast någonstans. Och att Stella inte vill lämna henne. De brukar alltid komma hem när det blir mörkt annars. Och nu är det såpass kallt så det känns väldigt olustigt.
Mamma är som sagt i Norge och jobbar, Frida och mina kusiner var ute och letade igår men hittade dem inte och polisen har inte hört något heller.

Håll tummarna med mig att dom kommer hem idag!! Att inte veta vad som hänt är hur jobbigt som helst. Stella hade vi även när jag bodde hemma så tycker att det är är otroligt jobbigt.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0