Positiv energi

De senaste dagarna så har jag blivit emr och mer fylld av någon form av positiv energi och handlingskraft.
Förra veckan var bara pyton och jag kunde inte vara längre ner, både fysiskt och psykiskt. Men nu känner jag att det vänder och jag är åt andra håller istället, iaf psykiskt.
Jag har strukturerat upp livet och gjort ett antal listor så att jag slipper ha allt i huvudet, jag har börjar förbereda och småpyssla med bebis alla grejer, plockat i kläder börjat förbereda sängen osv... Jag boar helt enkelt!

Jag kommer också på en massa extra grejer som inte är nödvändigt att göra men som vore lite kul och förnyande. Som att måla skänken och spegeln i hallen och byta knoppar i skänken. Helt totalt onödigt med tanke på hur jag mår i kroppen och allt annat runtomkring, men jag skulle tycka att det var mysigt... Tur att jag har någon som tar ner mig på jorden och påpekar för mig att jag får inte göra för mycket och att jag måste ta vara på stunderna när jag är hemma själv och vila mycket. SKa försöka göra något med den positiva energin idag iaf, plocka lite hemma och kanske se om jag orkar stryka lite.
Men som sagt, livet känns mycket bättre igen och det är skönt!!


Mamma, pappa och storebror längtar efter dig!
Christina
2011-11-11 @ 06:42:34
URL: http://christinawidmark.blogg.se/

Vilket otroligt härligt foto!



Hoppas du & familjen får en härlig fredag & helg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0