Pysslar

Jag har tagit det ganska lugnt idag men småpysslar lite med gardiner och lite sånt.

Det var faktiskt ett ganska så bra möte hos BM idag.
Bebis ligger tydligen lååångt ner, huvudet är något ruckbart men nästan fast sa hon! SKönt att det går åt rätt håll känner jag. Jag är sååå redo för att bebis ska komma. Sängen är visserligen inte bäddad och det är lite smågrejer kvar. Men till skillnad från den sista tiden med Viktor så är jag mer avslappnad nu. Känslan av att allt fixar sig är jättestark.

När vi väntade Viktor så var det ju kris och panik om vi kom på nåt som vi hade glömt. Nu är det mer, ja ja men då köper vi väl det sen då! Och om vi skulle glömma ta med något till förlossningen, vi bor 20 minuter från sjukhuset! Det är ingen katastrof!! Och även om jag och bebis måste vara kvar på sjukhuset så kan ju Peter ta bilen och åka hem och hämta. Det är faktiskt inte värre än så. Det känns bra, lugnande..
Johanna
2011-11-25 @ 14:56:37
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Jag försöker fixa det mesta nu före den lilla kommer. Mest på grund av att vi bor ca 30 min med bil från närmsta shoppingcentret och sedan har jag kolik i släkten. Så då kan man inte förbereda sig att kunna dra iväg första månaderna. ;-)



Jag är dessutom ledig nu så då är det bara kul. Jag hoppas vara färdig med rummet nästa vecka beroende på hur snabbt jag får tag på möbler. Försöker hålla utkik på Norges svar till Blocket. ;-)

VINN EN IPHONE 4S!
2011-11-25 @ 17:14:54
URL: http://tinanj.se

Hej! Vill du vara med och tävla om en Iphone 4s? Kika in på min blogg isåfall! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0