Vila

Jag är just nu inne i en period där jag är i ett stort behov av VILA!!! Känner mig trött och sliten nästan hela tiden och strävar alltid efter att få vila. Jag behöver inte sova, men bara ligga ner och stirra rakt fram. Jag beöver inte se på tv, läsa eller ha nåt i händerna. Bara känslan av att få ligga ner och bara vara är helt underbar! Sedan är jag ju som jag är så när jag ligger där och vilar så får jag dåligt samvete över allt som jag inte gör. Om det finns lite disk, tvätt som behöver strykas eller något sådant. Måste, måste lära mig att släppa sånt! Och när bebis kommer så kommer det inte att finnas så mycket tid till annat än bebis, Viktor och Gorgeous. Då gäller det att inte vara pedant ut i fingertopparna. Oj oj oj, jag har en stor utmaning framför mig, och då som sagt är det inte förlossningen jag tänker på utan allt annat! Jag är ju inte klok!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0