Barnmorskan

Var hos barnmorskan idag.
Är lite imponerad av min kropp. Jag är lika stor nu som när jag fick Viktor. Men fundusmåttet ligger ändå inom ramen för normalt... Kommer behöva träna som en tok när allt ska bort till våren. Har bestämt mig för att jag ska försöka priotera tränande lite mer den här gången än med Viktor. Det räcker med kanske 2 gånger i veckan. Om inte annat så känns det mycket bättre.

Känner fortfarande en stress inför det jag vill fixa med innan bebis kommer. Även om det är grejer som jag inte behöver skynda med men känslan ligger där ändå. Och pedant som jag är så oroar jag mig för att jag inte ska hinna städa och ha det fixat när vi åker till förlossningen så att det blir mysigt att komma hem till ett helstädat hem men nya lakan osv. Bara att tända ljus och mysa loss första kvällen hemma. Visst är det dumt?!?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0