Hemma

Nu är vi hemma igen efter fotograferingen. Det blir lite som det vill när man har en liten kille som vill göra det han vill.... Men det gick bra. Moster Frida var med så att jag och Peter kunde slappna av och koncentrera oss på att ta kort.

Jag och Peter började, sedan blev det lite familjebilder och avslutade med bara mig och då fick min ängel lite smörgås i köket. Tror att bilderna kommer bli superbra och Linda som var fotograf idag är så himla duktig. Det var hon som tog bilderna på Viktor när han var liten, dock inte hon som tog bilderna förra gången jag var gravid. Men kände mig så avslappnad tillsammans med Linda förra gången så det kändes väldigt naturligt att välja henne igen. Och kanske kommer det fler gånger också, om hon har ork med oss en gång till... ;)

Men jag kan lova att det är inte en enkel sak att ta bilder med en så stor mage och sådana foglossningar som jag har. Men det var bara att bita ihop, jag vill ju ha bilderna!!! Och efteråt så är det värt det. Men det kommer inte att hända så mycket mer ikväll om jag säger så. Kommer värma vetekudden och sätta mig i soffan om en stund. Tur att det är Grey's senare så att jag kan sitta stilla med gott samvete!! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0