v. 33+0 (2011-10-30)

Har stått stilla!! Varken mage eller midja har växt, däremot så har jag gått upp 0,3 kg men det må va hänt. Bebis behöver lägga på sig lite innan h*n kommer ut!



Vikt: 70,5 kg (Start: 56,8 kg, Sista vägningen med V: 71 kg)
Mage: 113 cm (Start: 91,5 cm, Sista mätningen med V: 113 cm)
Midja: 97 cm (Start 76 cm)

Jag upplever att magen är längre ner än tidigare men vet inte om det syns. Dock känns det när jag får sammandragningar att bebis har dragit sig neråt. När jag var hos BM sista så låg bebis med huvudet neråt men hon ville inte trycka och känna om h*n redan var fixerad. Det kan vänta till nästa gång tyckte hon eftersom det är plågsamt nog att ligga på rygg på den hårda britsen....
Maria - med bebis i magen ☆
2011-10-31 @ 15:15:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/

fina magen!



okej vad smart :) vår går att ha i liggläge så tydligen med lite filtar ska det gå att bädda in honom så han har det bra där :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0