När är det nog?

Jag har en sån dålig vecka, är så himla trött!!!
Jag har inte sovit bra på en vecka tror jag. Vaknar varje gång som jag ska vända mig i sängen.

Igår så kände jag att det började ömma under mitt vänstra kindben. Under natten och dagen idag så har det blivit värre och spridit sig så nu har jag ont i övre tandraden och även bakom ögat. Pratade med 1177 på förmiddagen och om det inte är bättre imorgon så ska jag ta kontakt med vårdcentralen. Det har inte blivit bättre under dagen så jag tror inte att det kommer att ske några mirakel under natten.... Har redan en läkartid imorgon, ska få sjukskrivningen förlängd så eventuellt så blir det två läkarbesök imorgon. Men det får vara så, jag måste få hjälp med ansiktet, det är hemskt!!! Smärtan i ansiktet ger mig huvudvärk och inatt har jag sovit sämre än på länge!

Blir nog sängen snart om jag inte ska sova hela dagen imorgon....
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0