Fortsatt sjukstuga..


Viktor fick oboy i sin krokodilmugg till frukost! Tack Tony och Johanna för muggen, han älskar den och har använt den alla måltider de tre senaste dagarna!!

Den eländiga förkylningen sprider sig sakta men säkert genom familjen... Peter fryser som en tok och jag har en fruktansvärd huvudvärk som tabletter inte biter på.... Den som dock har klarat sig än så länge är Oskar och jag hoppas verkligen att det fortsätter så!
Viktor hostade som en tok igår kväll. Han hostade så att han grät i sömnen för att det gjorde ont i halsen. Mammas goding! Han är otroligt trött idag och tror faktiskt att det blir två sovningar för hans del idag. Men hostan har varit bättre under natten och nu på morgonen så har han i princip inte hostat något alls. Vågar man hoppas på att den är borta?!

Blir en påskafton iklädda mjukiskläder och på hemmaplan för oss. Skulle ha varit upp till svärfar och sambo för middag i eftermiddag men vi känner oss inte i form för att ta oss utanför dörren, ännu mindre att göra oss respektabla att träffa andra utanför vår egna lilla familj...

Önskar iaf alla mina goa läsare en Glad påsk!!



Ibland är det bara stört omöjligt att få till en bra bild! :)
Anna
2012-04-07 @ 11:07:16

Glad påsk!



Hoppas ni snabbt kryar på er och att Oskar klarar sig.

Dessa förkylningar är tröttsamma. Jag känner igen huvudvärken du har som inte släpper med värktabletter, har haft det ngr dagar. Mannen kom upp i morse och kände att en ny omgång förkylning var väg och han har precis avslutat sin andra omgång penicillin.... Trist!



Ha en mysig påsk ändå!

Marie
2012-04-07 @ 11:17:07
URL: http://artans.blogg.se/

Hoppas ni kryar på er snart!

Vi är äntligen lite piggare.

Sv: vi fick släktringar från min sida, bland annat min farfars föräldras ringar samt min farmors farfars far m frus ringar o det va diamanter i den så vi smälte ner allt o gjorde om helt. :)

ENDENISE - a mama´s story
2012-04-07 @ 13:15:17
URL: http://endenise.se

hoppas sjukstugan lägger sig snart! Glad påsk till er :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0