Mardrömssjukan!

Igår så var det babyshower för min underbara vän Vivi. Hon har BF 1 maj och nu var det hög tid för att fira henne och den kommande bebisen!

Men när vi hade ätit mat så kände jag hur jag började må illa... 2 minuter senare så stod jag med huvudet i toaletten och kräktes. Det var bara att packa ihop mig ch Oskar och åka hem. Jag hann precis hem och få med mig barnstolen in på toaletten innan det var dags igen. Peter var uppe och la Viktor så därav att Oskar var med mig.
Jag kräktes första gången klockan 19 på kvällen och var sedan iväg minst en gång i timmen ända fram till 2.30 imorse. Såå trött idag!!
Och det var ingen rolig historia att ha fått bristningen och att muskeln fortfarande inte är helt fungerande. Det går ju bra när jag är okej i magen men inte när det kommer vatten. Illa illa!!
Det fick mig att tänka efter hur det skulle vara att ha det så jämnt, att inte kunna hålla tätt utan hela tiden, alltid, behöva vara rädd för behovet att göra nummer två. Alltid hålla koll på vart närmaste toalett finns och kanske inte våga göra saker för att man inte vet något om tillgänglighet till toalett.

Det fick mig att verkligen tänka efter och fundera över det här med kejsarsnitt. Har ju hela tiden ändå känt att det antagligen kommer att bli det nästa gång vi skaffar barn, men efter den här natten så känner jag mig hundra. Det blir snitt nästa gång!
Det gick bra den här gången med bristningen och det finns ingen anledning för mig att äventyra det! Vill INTE ha det som jag hade inatt!
Maria
2012-04-05 @ 16:47:16
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Usch :-( krya på dej och hoppas inte de andra i familjen blir sjuka!!

Sandra
2012-04-05 @ 17:36:32

Uh va trist att du åkte på det! Hoppas du mår bättre!

Jessica
2012-04-05 @ 19:51:16
URL: http://Http://cariisma.blogg.se

Tycker så synd om dej. Hoppas du känner dej bättre nu. Kul att se dej en stund i alla fall :) kram

ENDENISE
2012-04-05 @ 20:35:25
URL: http://endenise.se

åh nej, lider så med dig! Skönt att du tog dig igenom det iaf, huja ♥ kram

Marie
2012-04-05 @ 23:12:37
URL: http://artans.blogg.se/

Fy va jobbigt, det är ju inte roligt i "vanliga" fall!! Du är tuff som är så ärlig med dina problem. Det behövs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0