Sjukling..


Morgonen hos oss

Inatt har jag sovit väldigt bra, kom i säng vid 22.45 och Oskar vaknade inte förrän 4.20. Var vaken för att amma och byta blöja och söva ner honom igen och somnade vid 5.20. Plockade över honom till mig vid 7.20 för att sedan vakna för morgonen klockan 8.15. Väldigt skönt!!
Peter sov i mysen i Viktors rum inatt eftersom storskrutten hade sån busig hosta. Dom sov lite ryckigare än vad jag och Oskar gjorde tyvärr... Men dom tog inte morgonen förrän klockan 7.20 så det är ju ganska så bra för att vara Viktor :)

Idag snöar det ute så vi håller oss inomhus i värmen! Oskar står dock ute på altanen i detta nu och sover, han sover bäst ute på dagen.
Verkar också som att familjen klarar sig från mardrömssjukan som jag åkte på häromdagen.. Dock så har det flyttat in ett förkylningsmonster i min lilla storskrutt! Han hostar och nu har även snuvan kommit och när jag la honom för vila förut så kändes det som att han kanske har lite smygfeber.... Blir en lugn eftermiddag inomhus idag!!


Sjukling med sina sängkamrater, katten, grodan, dockan och Laban (Laban är huvudkudde)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0