Första veckan

Då var första veckan som fru avklarad ;) Går runt i någon form av lyckorus... Tittar på bilderna jag fått av Linda och Maria och blir fylld av känslor varje gång. Bilden Maria tog av kyssen i kyrkan har jag som bakgrund på telefonen och blir såå lycklig varje gång jag ser den. Vi hade en fantastisk dag som flöt på otroligt bra. Något litet missöde men kommer skriva om dagen mer i detalj när jag fått bilderna från vår underbare fotograf som var med hela dagen. Det var så många människor som var med och gjorde vår bröllopsdag till en av de bästa dagarna i vårt liv. Ni vet så himla väl vilka ni är, jag har tackat er så många gånger men jag kan ändå inte tacka nog. För mig och Peter var er hjälp guld värd. Men som sagt.. Idag firar vi en vecka och det känns otroligt. Det är först de senaste dagarna jag har förstått vad som hänt. Vi är en enhetlig familj, inte bara känslomässigt utan lagmässigt och juridiskt. Häftigt, coolt, stort... Nu kan man kanske räkna sig som vuxen?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0