Har inte tid!!

 
Jag har inte tid med det här!! Håller på att bli sjuk. Förstod att det var det som var på gång redan för ett par dagar sedan när jag fick ett par finnar och början till ett munsår. Det är för min del ett ganska säkert tecken... Tôligt!!! Vill inte, har inte tid eller lust med det här. Men men, får göra det bästa av det..
 
Storskrutt är i skrivande stund på väg till farfar och Berit för att tillbringa dagen där. Vi behöver en dag där vi bara kan packa, packa, packa... Det går inte så bra när en liten kille på 2,5 år vill ha en massa uppmärksamhet.
Lillskrutt har nästan precis somnat ute. Han sover i sittdelen för första gången. Mammas lillkille blir stor...
 
Nej, bäst att sätta lite fart, eller så mycket fart det går med min huvudvärk... Ska vika lite tvätt och sedan är det packning som gäller!!!
Becky
2012-08-05 @ 10:08:27

Nej nej nej.. det var inte bra! inte roligt att ha en massa saker att göra och så blir man sjuk.. :( Usch usch... hoppas det går över snart!! kramar!

Svar: Hoppas också på att det är en snabbvariant så att jag snart är pigg igen. Blir en tidig kväll ikväll iaf!!!Kram
emmsaklemmsa

Maria- tvåbarnsmamma
2012-08-05 @ 13:40:11
URL: http://oliverspock.blogg.se

Usch, hoppas de går över snabbt.. De har bog varit/är mkt för dej och då säger kroppen ifrån..

Svar: Så kan det nog vara. Men nu är det bara en vecka kvar och sedan så är vi där vi ska vara :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-08-06 @ 07:45:47
URL: http://fashionstars.blogg.se

du får krya på dig snabbt!

Svar: Det gick över väldigt snabbt faktiskt! Redan samma kväll så mådde jag bättre och sedan dess har det inte blitt nåt mer :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0