App-tips!

Jag har en iPhone som jag gillar otroligt mycket. Jag har några appar som jag använder flitigt varje dag men jag är nyfiken på vad ni använder er av!

Jag använder ju de "vanliga" apparna såsom blogg.se, facebook, bloglovin osv.. Men här är några av de apparna som jag blivit tipsad om eller hittat själv.


Först ut är frametastic. Blev tipsad om den av Becky. Gör att du kan lägga upp flera bilder i en och samma, du kan leka med olika färger på ramarna osv... Kopplad till Instagram (se nedan)

Sedan kommer Fotolr PS. Det är i den här appen som jag lägger till text i mina bilder. Men det finns otroligt mycket funktioner såsom ramar, kollage osv. Har inte utforskat den så mycket än..

Sedan kommer Instagram. Som en miniblogg. Har sett personer som jämför den med Twitter fast med bilder. Jag använder inte Twitter så jag kan inte uttala mig... Men jag tycker att det är väldigt roligt iaf!! :)

Till sist en app som jag inte hittade någon bild till. Den heter Photos Wall. I den kan du göra kollage som är lite mer "oregelbundna" än vad du kan göra i Frametastic.


Bild 1: Frametastic. Bild 2: Photos wall. Bild 3: Text inlagd med hjälp av Photolr PS

Det var mina app-tips. Vad har ni för favvis-appar?? Ge mig även tips på appar som är inriktade till barn. Viktor leker lika mycket med min telefon som jag gör.. :S
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan
2012-02-09 @ 14:10:11
URL: http://glamina.blogg.se/

Jodå, prickarna håller på att torka ut nu äntligen. Ska bli såå skönt när detta är över,men då har man väll vinterkräksjuka att vänta. Bläää!



Min favvo app är min kamera app.

Camera Plus Pro heter den



Kramar!

Maria T - tvåbarnsmamma
2012-02-09 @ 14:48:12
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Har laddat ner, Planet Animal (100 olika djur som låter när man trycker), Kalastjuven (en bok ljudbok som läser upp allt, man blädrar själv) och sen har jag även gratis versionen av Sound Touch (också djur som man petar på så låter de)

ENDENISE
2012-02-09 @ 14:57:25
URL: http://endenise.se

sv: Ja det var verkligen underbart att få hämta honom själv, förutom huggen i ryggen då :( Med ryggen går det lite si så där, kommer och går. Men dock mkt bättre nu när jag slutat ammma :)

Fröken M
2012-02-09 @ 14:58:18
URL: http://frokenmela.se

Tack för tipsen ! Jag använder bara photogrid och behöver lite nya appar till mina kollage :)

V är faktiskt bättre - än så länge inga obehagliga överraskningar idag. Han äter dessutom som han ska så jag ser ljuset i tunneln ;)

Kram

Becky
2012-02-11 @ 22:56:50

Leo gillar baby Aqua, animal sounds och Shape Puzzle...

Jag kör mest instagram, wordfeud( som alla andra) och monopol :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0