Bilder från idag!


Jag har ju sjal på mig när jag är ute och då ville Viktor också ha det


Oskar låg vaken ca 10 minuter i vagnen och somnade sedan gott



Både Sessan och Skrållan var med oss nere i lekparken


Viktors gudmor Elena och hennes Iza kom och var barnvakt åt Viktor




Alla bilderna kommer från den lite drygt en timme långa stunden vi var ute på förmiddagen. Vi tog en sväng på eftermiddagen också och var ute i nästan två timmar. Båda mina prinsar somnade gott i sina sängar ikväll!

Tack till Elena som kom och var barnvakt åt Viktor medans jag var till MVC på efterkoll!! <3
Maria - mamma till Liam ☆
2012-02-24 @ 09:16:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/

vad mysigt med lek i park! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0