Handlingstips!!

Jag vill bara passa på att tipsa dom av mina läsare som bor i närheten av Karlstad och har blöjbarn... På Ica Maxi den här veckan så får man köpa blöjor för 69 kr per paket när man handlat för 100 kr. 200 kr så får du 2 paket för 69 kr styck... Två paket per hushåll och det gäller Liberos blöjor vad jag har förstått. Jag ska till Maxi efter återbesöket idag. Bara ett tips för er som inte har reklambladet! (Och om jag missuppfattat reklamen så häng mig inte om ni kommer dit och jag har fel...... Men jag har uppfattat att det är såhär men jag ska rapportera så fort jag vet helt hundra!)
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.
2012-02-20 @ 07:45:58
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Åh, de känns lite bättre idag! :D Inte på topp, men de kanske man inte riktigt är såhär på slutet heller. Iallafall inte jag! Hua. Hoppas allt är bra med er alla, och förlåt för att jag är så usel på att svara nu! :( <3 Kramar om!

Fröken M
2012-02-20 @ 09:13:00
URL: http://frokenmela.se

Tack för tipset ! Jag måste ändå handla både mat och blöjor så maxi får det bli :)

KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0