Ständigt 10 sen...

Det känns som att jag ständigt är 10 minuter sen till saker. Speciellt på morgonen... Som tur är så har jag ju ingen direkt tid att passa, bara att Viktor ska vara på dagis klockan 9. Men om han kommer 10 minuter sent så gör ju inte det något. Men den ständiga känslan av att vara sen är inte så rolig. Måste bli lite bättre på att planera. Men det är så svårt eftersom Oskar inte har så mycket till rutiner än.
De senaste två dagarna så har han dock haft en låång sovperiod ute i vagnen och det har varit skönt för då har jag kunnat plocka inne. Nu har han sovit i vagnen sen runt klockan 9 och jag tror att han snart vaknar och vill ha mat.
Men det kan också vara så att han sover 30 minuter till och då hade jag ju hunnit duscha... Dock vill jag inte gå in i duschen när han sover ute. Är han inne och sover så är det fort gjort att hoppa ut ur duschen men inte när han är ute. Ingen lust att studsa ut blöt i handduk. Om jag någon gång får en riktig mjölkstockning så är det då... :S

Ikväll så ska jag och min älskade sambo ha lite myskväll. Tända ljus och se en film och äta lite gott. Jag riktigt längtar!!!

Fröken M
2012-01-27 @ 12:50:06
URL: http://frokenmela.se

Det är ni värda !! Jag hoppas ni får en riktigt mysig kväll och att små killarna kommer sova som små änglar :)

Kram

Maria - mamma till Liam ☆
2012-01-27 @ 16:06:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/

jag har alltid varit tidsperfektionist. så det stör mig något enormt nu att vi aldrig kan passa tider. får helt enkelt vänja mig :p

Sandra B
2012-01-27 @ 18:11:39

Den har jag sett, den är bra.

Becky
2012-01-27 @ 19:20:45

Myyys med filmkväll! :) den filmen har vi ned hemma.. Men har inte fått tillfälle att se den än.. Hoppas den är bra! :)

Sara - Med 3 små busungar!
2012-01-27 @ 19:55:51
URL: http://glamina.blogg.se/

Oh hur kommer det sig att jag känner igen det du skriver =) Jag är sådan att jag ALLTID vill vara ute i god tid. Det funkar lixom inte nu. Blir alltid lite sen eller prick i tid.

Hoppas ni får en rikigt mysig kväll. Vi ska med mysa. Hoppas bara alla barnen går med på det och sover gott i sina sängar.

Kramar!

Therese
2012-01-31 @ 22:47:28
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Var filmen bra? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0