Fotoplats

På morgonen idag var hela familjen iväg till Borgvik och Kvarnen för att reka fotoplats. Vi visste att det fanns fina platser där ute men när vi var där idag såg vi platser med nya ögon och hittade fotoplatser överallt. Det känns bra att vi varit där och kollat och att det var så fint som vi minns det. Nu ska vi leta andra inspirationer till "poser" och hur vi vill att bilderna ska se ut. Gäller bara att det blir uppehåll när dagen kommer... Håller ni tummarna med mig?!

Maria- tvåbarnsmamma
2012-07-16 @ 19:46:25
URL: http://oliverspock.blogg.se

Kommer bli fantastiska bilder :-) även om de skulle regna så kan de bli ortoligt fina bilder då de brukar vara svårare att fota i starkt solljus.. Men självklart håller jag timmarna för uppehåll :)

Svar: Ja, lite mulet gör ju inget när vi ska fota men uppehåll vill vi ha iaf :)
emmsaklemmsa

Melanie
2012-07-16 @ 21:34:15

vackert!

Maria - mamma till Liam ☆
2012-07-17 @ 08:19:15
URL: http://fashionstars.blogg.se

ni får nog jättefina foton :)

Svar: Det tror jag också :)
emmsaklemmsa

Anna K
2012-07-17 @ 08:49:08

Borgvik är så fint! Nu är det länge sen jag jobbade eftersom jag varit mammaledig länge men skolan jag jobbar på ligger i Borgvik så man är lite bortskämd med fina omgivningar :-).

Svar: Ja, det är superfint där. Aha, så det är i Borgvik du jobbar, det visste inte jag :)
emmsaklemmsa

patrizia-mamma till lilla Tindra!
2012-07-20 @ 18:48:13
URL: http://patriziatrygg.blogg.se

Bilderna kommer bli superfina där! Har bott i Borgvik nästan hela livet, älskar verkligen miljön! :)

Svar: Jag tror det också. Dock verkar det inte som att vädergudarna kommer att jobba med oss men de som spår vädret har ju haft fel förr, hoppas att de har det nu också!!
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0