Fullt ös!!

Det har varit en dag med fullt ös!! På förmiddagen så var vi ute trots att det regnade. Viktor hoppade i vattenpölar och körde bil. Oskar stod i garaget och sov. Han sov faktiskt i 2,5 timme. Jag och Viktor åt lunch i lugn och ro, och sedan kunde jag ge Oskar mat när han vaknade. Efter lunchen åkte vi till stan. Viktor behövde nya "springskor". Hittade till slut ett par ute på Bergvik. Vi köpte med oss jordgubbar och åkte till mamma och Frida på Rud. Vi kom hem vid 18-tiden. Det var bara att fixa kvällsmat, bada och sedan i säng. Jag ska också hoppa i säng nu. Så himla trött.....

Marie
2012-07-13 @ 21:24:36
URL: http://artans.blogg.se

Härligt sommar väder! Det börjar dra ihop sig, är allt klart inför stora dagen? Hur går allt med husförsäljning osv?

Sv: Ja han är snabb o väldigt principfast min son, så inte en gång har han sovit hos oss på natten! (sov middag där en dag med kommentaren: det får gå bra idag.)

Svar: Det mesta är klart, smådetaljer som ska fixas och beställas men jag tror att jag har koll på allt :)Huset går det lite segare med. Det är en ny visning på onsdag så vi håller tummarna!!

Skönt att det går så bra. Och han kommer med så härliga kommentarer tycker jag :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-07-14 @ 09:13:41
URL: http://fashionstars.blogg.se

mysigt med bus i regn! :)

Svar: Ungen var överlycklig över att få vara ute i regnet och inte behöva gå in :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0