Buketten

 
En superkass bild, jag vet det men ni förstår grejen!
Idag var jag och provade klänningen med de skorna jag ska ha på bröllopet. Klänningen behöver bara sys upp och det är ju kul!! :)
När jag stod där och en kvinna ålade runt på golvet runt mig för att sätta en massa nålar i klänningen så kikade jag på tack-kort som butiken fått in. Och på ett av korten var den här buketten. Så himla fin!!! Skulle vilja ha en sån fast med blåa och vita rosor istället och att det skulle vara fler vita än blå.
Nån som vet om det går att få tag i blåa rosor?? Måste kolla med floristen här i Grums om det går och vad en sån bukett skulle kosta...
Maria- tvåbarnsmamma
2012-06-28 @ 21:57:05
URL: http://oliverspock.blogg.se

Jätte fin!! Blått är ju så fint :-)

Svar: Det är ju det. Eftersom vi döper Oskar samtidigt så har vi vitt och blått tema så det skulle passa så himla bra!! :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-06-29 @ 08:37:40
URL: http://fashionstars.blogg.se

superfin verkligen :) hoppas du kan få tag på blåa rosor

Svar: Håller tummarna för det också! :)
emmsaklemmsa

Anna K
2012-06-29 @ 16:48:27

Det brukar aldrig vara några problem att få tag i blå rosor. Prata bara med floristen i god tid så hinner de säkert få hem!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0